1 Een dag zonder vrolijkheid is een dag niet geleefd

Een dag zonder vrolijkheid is een dag niet geleefd

donderdag 19 april 2012

Vandaag is het een donkere dag. Ik ben echt toe om de deur uit te gaan zonder jas. Maar helaas, we blijven nog even binnen. Daarom wel genoeg tijd om lekkere te 'tutten' in m'n huisje. Uiteraard weer mooie bloemen en een leuke kaart die ik een tijdje geleden in de brievenbus kreeg! De 'kaartenstandaard' heeft mijn tante gemaakt van een oud boek :)Ps. Super leuk dat ik nieuwe volgers heb op mijn blog en leuke reacties ontvang! Welkom! Een dag zonder vrolijkheid is een dag niet geleefd!

2 opmerkingen

  1. Wat leuk bedacht die "kaartenstandaard".
    Ik ben ook zo toe aan de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ook echtniet wachten :)! Bedankt weer voor je leuke reactie!

      Verwijderen