1 Huisje Weltevree en 't Oerol

Huisje Weltevree en 't Oerol

vrijdag 4 mei 2012

Even een kijkje in mijn huisje Weltevree! De slinger heb ik gisteren even snel geknutseld van dat leuke papier van de kruidvat!
Ik had gisteren een dag dat ik niet voor uit te branden was, maar uiteindelijk heb ik genoeg gedaan! Als leuke afsluiter van de dag zijn de kaarten,camping,boot en fietsen geregeld voor het Oerol festival in Terschelling! Zin in!
http://www.oerol.nl/nl.aspx
Wie gaan er nog meer naar 't Oerol?

2 opmerkingen

  1. Kom via via op je blog en vind hem super fijn!!! Ik ben ook redelijk nieuw in blogland! Achter mijn blog zit zo een beetje hetzelfde idee. Als iedereen de fijne dingen deelt ipv slecht nieuws en van die dingen zou de wereld veel vrolijker zijn hé!?
    Ik ga je zeker volgen, je bent ook altijd van harte welkom op mijn blog!
    Nog veel genieten!!!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Ik ben ook meteen even bij jou gaan kijken. Heerlijk al die blogs waar je inspiratie op kunt doen. Ik krijg er altijd zo veel leuke ideeen door. Ik ga je zeker volgen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen