1 Tijd om iets te delen

Tijd om iets te delen

vrijdag 13 juli 2012


Het blijft maar regenen. Zondag ga ik kamperen in NL of Belgie... zon?
Ik heb al een enige tijd iets leuks in mijn hoofd, wat is gekomen door de regen.
REGENPAKKEN.. ze zijn altijd zo ontzettend lelijk! Waar je ook kijkt, ze zijn saai, somber en vormloos. Geen regenpak met leuke knoopjes, printjes of kleurtjes!
Ik zou het zo ontzettend leuk vinden om iets te ontwerpen.. Maar hoe?
Hoe begin ik.. het zit dan wel in mijn hoofd, maar het is nog niet uitvoerbaar.
WIE VIND DIT OOK EN TOF IDEE EN WILT MIJ HELPEN?? ;)

5 opmerkingen

  1. Ik heb nu even geen idee.. maar ik snap wel wat je bedoelt!! Ik heb niet eens een naaimachine. ;)
    Wel vind ik je armbanden&horloge erg leuk, ook zo bij elkaar! Succes met je idee.. wie weet is er iemand die wel kan naaien en je verder wil helpen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor kinderen heb je altijd hele fleurige regenpakken...combineren met een kleur regenpak van volwassene. leuke delen uitknippen van kinderregenpak- opnaaien en voila!lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super idee, ik haat regenjassen..ze zitten niet lekker en zijn altijd saai en vormloos...als je daar iets moois op weet te vinden; houd ik me aanbevolen...ik denk dat een mooi kleurtje al een hele vooruitgang is....Zalm rose met een leuke quote, waardoor je weer moet lachen??

    BeantwoordenVerwijderen