1 Tips!

Tips!

woensdag 26 september 2012

Tis al een tijd geleden dat ik iets post op mijn blog. Druk druk druk.. Ik houd wel alle andere blogs trouw bij.

Ik wil dit keer wat leuke tips doorgeven. Ik ben een weekendje naar Terschelling geweest en heb in leuke restaurantjes gezeten. Dus voor degene die op Terschelling komen zijn deze tips zeker de moeite waard! Plus nog een tip voor de kook liefhebbers wat je in Nederland kunt uitproberen!!

* LOODS in West Terschelling met uitzicht op de haven. Onwijs leuke plek waar je heerlijk kunt lunchen en dineren of lekker met een kop thee boekjes kunt lezen. Ziet er super gezellig uit!

* Zandzeebar op het strand in Formurem. Heerlijke en vooral hippe plek om van de zee te genieten.

* De zee in West terschelling. Ik was hier al eerder geweest met het Oerol. Wij waren laaiend enthousiast. De bediening is super leuk, het eten is heerlijk en de sfeer van het kleine restaurantje is zó gezellig!

* Via het blad de Flair kwam ik op deze tip: Thuisafgehaald.nl.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar volgens mij is het de moeite waard. Vooral voor alle bloggers die van koken houden. Het idee is dat iemand iets kookt en dit op de site zet en je zelf een portie kunt halen voor een paar euro! Onwijs leuk concept. VOor betere uitleg kun je op de site terecht!

3 opmerkingen

  1. Ziet er idd heel gezellig uit allemaal. En dat van de Flair heb ik ook gelezen. 'k Vond (vind) het ook een heel leuk idee!! Als ik bijv. macaroni of spagetti maak, is er hier bijna altijd over.. dus wat dat betreft zou ik best mee kunnen doen. :) Xx Herma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hé?! We moeten het maar eens uitproberen.. en dan kun je ook lekker proeven van andermans lekkernijen! Groetjes!:)

      Verwijderen
  2. Gezellige plekjes precies! Dat laatste is precies een leuke tip! Ga ik eens bekijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen