1 WIE WIL MIJ HELPEN?!

WIE WIL MIJ HELPEN?!

vrijdag 19 oktober 2012


WIE O WIE heeft tijd en zin om mij te helpen met mijn blog te veranderen.
Ja misschien is dit heel dom? Maar ik snap er helemaal niks van. Een half jaar geleden heb ik deze blog gemaakt en maar wat gedaan. Maar ik wil ook zo'n mooie en vooral rustige layout met daarboven zo'n balkje waar je dingen kunt aanklikken zoals 'biografie' en dat soort dingen.. het lukt mij niet.
Nu de herfst er aan komt en er genoeg dagen komen om binnen te kunnen zitten wil ik lekker sleutelen aan mn blog. Wie wil mij helpen? En natuurlijk krijg je een bedankje! :)

8 opmerkingen

  1. Zou je graag willen helpen, maar ik heb zelf ook geen idee!! Iig veel succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je naar indeling gaat, krijg je indeling van blog, je gaat dan naar pagina,s en daar kan je verschillende pagina's aanmaken zoals idd bijvoorbeeld biografie of andere tabbladen.
    Hoop je hiermee wat geholpen te hebben, en anders hoor ik het nog wel.

    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mocht je er na bovenstaande uitleg niet uitkomen dan wil ik je wel helpen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WOUW super bedankt :D Ik ga even kijken of t me lukt anders ga ik je heel brutaal berichten hihi!

      Verwijderen
    2. Hoi Jorian, Ik heb de handleidingen gemaakt voor de 3 dingen die je noemde. (met duidelijke plaatjes etc.) Je kunt ze downloaden via https://sites.google.com/site/dewereldvantantejannie/downloads

      Ik heb ze even hier op gezet omdat de PDF's een beetje te groot zijn om per mail te versturen. En op deze manier heeft iemand anders er misschien ook nog iets aan :-)

      Verwijderen
  4. Hoi!! Als je naar "ontwerp" gaat, dit staat rechts bovenaan je blog, kom je bij een lijstje met dingen waarvan je dan "sjabloon" kan aanklikken. En vervolgens "aanpassen". Dan kom je bij "sjabloomomtwerper van blogger" terecht. En dan bij "geavanceerd" kun je heel veel zelf aanpassen. Daar heb ik mijn achtergrond e.d. aangepast. Het klinkt allemaal best ingewikkeld zo. Maar ik hoop dat je iets aan hebt. En dat je eruit komt. Zolang je niet op "toepassen op blog" klikt, verandert er volgens mijn nog niets definitief! Vraag gerust als je iets wilt weten!! Suc-6-7-8!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, ik ben ook niet handig met die lay out. Maar ik wil je wel volgen, want ik vind je blog leuk!

    BeantwoordenVerwijderen