1 instagram momentjes 2

instagram momentjes 2

woensdag 28 november 2012

Ik ben niet zo origineel en plaats WEER een instragram collage. Maar ik heb een ontzettende drukke week gehad en dus eigenlijk niet zo heel veel meegemaakt. Ik kreeg vandaag een leuke kaart/speltjes/lint van een vriendinnetje over de post. Wij hebben een 'post project' met elkaar, dat houdt in dat we elkaar elke maand een kaartje sturen omdat post krijgen ZO LEUK is! Kwam goed uit om zoiets leuks in de brievenbus te vinden, want ik had vandaag even een baaldagje.
Verder kocht ik een sinterklaas flair, is mijn boekje met inspiratie vol en kocht ik leuk tape. De eerste drie zijn van de v&d waar ze nu ook super mooie tapejes verkopen!
Hoe was jullie week?

ps. ik kijk al uit naar volgende week.. allemaal sinterklaas avondjes!


4 opmerkingen