1 Slinger!

Slinger!

donderdag 8 november 2012


Een hartjes slinger met vrolijke kleuren. Ik vind hem erg goed gelukt. En het is heel simpel.
Haal wat van die kleurenstaaltjes bij de Gamma en knip hartjes uit. (maak eerst een malletje).
Daarna met naald en draad er door heen rijgen en klaar is je slinger! Ik wil een kerstbomen slinger maken! Zin in!
Hebben jullie nog meer leuke slinger tips om te maken? Ik vind leuk om te maken (en weg te geven!)                                                                                                                                                  

                                 ♥

10 opmerkingen

  1. Oeww dit ziet er wel heel leuk uit! Ik heb ook nog allemaal van die kleurenstaaltjes thuis liggen dus ik denk dat ik dit ook maar eens ga doen als ik terug ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou ook nog behangstaaltjes kunnen halen bij de bouwmarkt. En natuurlijk kerstboompjes, klokjes etc. er van knippen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind 'm ook helemaal super! Heerlijk al die kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, die kleurenstaaltjes van de Gamma.
    Ik zeg toch.... GAMMA! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Iets soortgelijks zag ik al eens op Pinterest voorbij komen. Ik wil er zelf een maken, heb nog een hele hoop mintgroene kleurstaaltjes hier liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LEUK! moet je doen:) Als ie af is moet je maar even een fotootje doorsturen. Ben benieuwd!

      Verwijderen