1 Gekregen!!

Gekregen!!

zaterdag 16 februari 2013


Mijn lieve vriendinnetje Floor kwam vanmiddag langs voor een kopje thee en had een zelfgemaakt cadeautje mee! Een potje wat gebreid is, echt super leuk! Om vrolijk van te worden! Floor houdt ook van knutselen, breien, haken, naaien, kringlopen, bloggen etc. Dus als wij samen zijn ontstaan er altijd heel veel leuke ideeën. Daar horen jullie ongetwijfeld meer over.
Het leuke slingertje kreeg ik via de post van 'een dotje wat'!
Fijne avond allemaal 

Ps. Thanks voor al jullie recepten tips. Ik ga ze opschrijven in mijn 'één en al vrolijkheid' notitie boekje!

14 opmerkingen

  1. Aah wat lief van Floor. Altijd leuk om iets te krijgen waar iemand de moeite voor heeft gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig! Ik doe onze blog samen met mijn beste vriendin
    ( Heidi ) en het leuks is dat je ook elkaar weer inspireert!
    Veel gezelligheid!
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die druifjes staan echt leuk ingepakt zo! Mooi plaatje zo met het slingertje van Een dotje wat. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk plaatje zo! Erg mooi ook dat omhaakte bloempotje :-) Fijne avond! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing heb je gekregen van Floor. Je hebt trouwens een erg leuke blog, ben je direct gaan volgen met bloglovin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig!! Wat lief dat een zomaar zelfgemaakt cadeautje meeneemt.
    Fijn om met iemand te kunnen kletsen die net zo creatief is, levert vast tonnen inspiraties op :D
    (hah...pluspunt voor ons want we gaan ze hier vast tegenkomen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmm lekker warm zo'n gebreid potje, we hebben t nog wel even nodig met deze kou.
    Lief slingertje!

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee! Heerlijk om zo samen bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen