1 Lieve berichtjes!

Lieve berichtjes!

dinsdag 12 februari 2013


Wat een lieve berichtjes heb ik gister gekregen op mijn blog bericht. Het liefst stuur ik naar jullie allemaal deze tulpen. (die overigens gekocht zijn bij de ALDI , 2 bossen voor 3 euro)
Gister besloten om naar 1 les te gaan en ben daarna lekker mijn bed ingekropen met neusspray en zakdoeken. Vandaag ga ik het gewoon weer proberen! En weetje waar ik trek in heb.. in een kopje vers geperste sinaasappelsap! Fijne dag allemaal    

16 opmerkingen

  1. Ik vind ze prachtig, de tulpen en de groene koffiepot waar ze in staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww ik hoop dat je je vandaag wel weer iets beter voelt! Prachtige tulpen trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de koffiepot ook erg mooi!
    *perst een sinasappeltje*

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes!! En beterschap natuurlijk... EN wauw wat een mooie tulpen!! Stiekem een tikkie jaloers. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Oh,.. ik wou ook wat zeggen over de koffie pot.
    Hij is inderdaad mooi.
    Bedankt voor de tip,... 2 voor 3 euro???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Erg gezellig die koffiepot met tulpen, dat brengt lekker de lente toch een beetje in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bah ook al moe van het verkouden zijn? Extra lekker om je bedje in te duiken na een les. Verse jus de orange is heerlijk en goed voor de vitapientjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk gaat het alweer ietsjes beter. Maar mochten de tulpen (prachtig!) geen wonderen brengen: Veel Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een en al vrolijkheid die tulpjes! groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tulpen van de Aldi zijn hartstikke goed hoor!! Ik heb er ervaring mee!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijkheid, je kannetje met tulpen! Ga maar gauw een sinaasappeltje persen! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En alweer wat beter? Ik hoop dat mijn post je ook wat opgevrolijkt heeft... ;-) Prachtige koffiepot en mooi met die tulpen erin. Ik heb hier ook Aldi tulpen, ze staan al een week en nog steeds mooi! Beterschap nog! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap!! En wat een mooi frisse tulpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto...en hopelijk ben je al beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen