1 Lentekriebels & Lente give away!

Lentekriebels & Lente give away!

vrijdag 8 maart 2013


Het ruikt zo ontzettend erg lekker buiten, een lente lucht! Ken je dat? Ik kan daar intens van genieten. Voel al allemaal lente kriebels in mijn buik. Zin om mijn witte all stars te dragen, mijn leren jasje en thee te drinken op een terras. Vandaag heb ik de eerste krokusjes gespot in het park, kon het niet laten om daar een foto van te maken!

Door het lekkere weer ben ik geïnspireerd geraakt om een 'lente-give away' weg te geven. Vind je het leuk om mee te doen? wees welkom! Het enige wat je moet doen is een leuk lente berichtje achter te laten en mij te volgen op mijn blog!

Laten we allemaal nog even genieten van deze dag, want het schijnt vanaf morgen weer te vriezen! 

33 opmerkingen

  1. Jaaa heerlijk hè, de lente! Laten we met z'n allen een lentedansje doen om nog heel snel van nog veel meer lekkere dagen te kunnen genieten :)
    Enneh, een lente give away klinkt erg leuk. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaah de lente is heerlijk! Een beetje jammer alleen dat er straks weer koud weer aan komt. Maar tot dan geniet ik heerlijk van het zachte weer en wandel ik gezellig over het strand, En met die lente winactie doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi geniet jij ook zo van die mooie bloemen? Nog even volgende week overleven en dan wordt het hopelijk écht lente! Ik heb natuurlijk al een hééél mooi boekje van je gekregen,
    dus deze give away is voor iemand anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ging net nog even snel naar buiten zonder winterjas en met blazer. Kon net. Morgen weer koud en kans op sneeuw nota bene! Brrr. Zo geen zin in! (ik doe mee hoor ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vlaggetjes op je fiets! Al zonder lente in de lucht is dat iets om vrolijk van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jouw vrolijke blog hoort de lente echt helemaal thuis! Ik doe graag mee met je give away, (knap dat rijmt :-)) Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begin deze week had ik een echt lente-gevoel: zon, terrasje, geen dikke jas meer, bloemen in bloei,... Heerlijk! Jammer dat er voor volgende week weer sneeuw voorspeld wordt. Ze zouden het moeten verbieden :) Ik doe heel graag mee met je give-away (fingers crossed!).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa! Fijn he?! Ik doe mee hoor!
    En doe je al mee met mijn lente-weggevertje?
    Groetjes, Maaike (www.frisserommel.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lente give away! Kan niet beter, met die winter die er weer aan komt, pffffffffffffffffffffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van lente krijg je nooit genoeg! Maar we hebben ook nog heel wat zon tegoed gelukkig! Ik doe graag mee met je give-away, leuk! Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk de lentekriebels! Moet wel toegeven dat het hier vandaag niet zoveel lente was, erg grauw en veel wind. Dus kom maar op met die lente give away! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk!
    Ik doe heel graag mee! :-))

    Fijn weekend!

    Liefs van nog een Lente meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa..... lente! laat maar komen :D ben nu klaar met de wintertruien!
    lente give away klinkt goed!

    "Spring is nature's way of saying: Let's Pary!!"

    Alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn favoriete seizoen, Lente!
    Ik heb dinsdag dan ook meteen met dat mooie weer meteen alle bedden afgehaald en gewassen en lekker buiten in de zon laten drogen. 's Avonds heerlijk onder een laagje lente geslapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk zo die bloemetjes! Heerlijk zo die lente! Ik waag graag een kansje voor je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. spring spring spring, na sneeuw komt lent;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk doe ik mee! Goed dat je mij er even op wees :-)

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een leuke lente plaatjes! En ik doe graag mee met je lente give away, want het lentegevoel wil ik toch nog even kunnen vasthouden nu dat er terug sneeuw aankomt! Volger ben ik al een tijdje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jaaaa laat de lente maar komen! vandaag hebben we zelfs sneeuw:(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb echt genoten van de twee lentedagen en kreeg ook echt energie van de zon! Balen dat er nu alweer sneeuw is gevallen, maar dat neemt mijn lentekriebels niet weg! Doe dan ook graag mee met je give away (en terwijl ik dit typ schijnt er een zonnetje naar binnen!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee! Wat heb je toch een leuke lay out! Ik kwam thuis uit Londen en toen had mijn vriendje gele tulpen gekocht! O laat de lente nu maar komen. I'm ready :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helaas is er vandaag, in het oosten, sneeuw gevallen. En ondanks dat sneeuw wel wat heeft, ben ik er nu toch wel helemaal klaar mee. Ik kan niet wachten op de échte lente. Iedereen wordt dan een stuk vrolijker, veel meer planten en bloemen beginnen te groeien en te bloeien, maar het fijnste is toch wel dat de temperatuur warmer wordt. Gelukkig heb ik dankzij jou foto toch nog een beetje het lente gevoel. Ik doe trouwens graag mee met je give away. Ik volg je alleen wel met Bloglovin, omdat ik geen Google account heb. Hopelijk is dit geen probleem. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh ik had je lente-giveaway bijna gemist. Ik doe graag mee! Sneu dat de lente dit jaar zo lang op zich laat wachten, hier liggen vandaag weer pakken sneeuw! Laat de lente nu maar snel komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn mooie paarse crocusjes zijn gesneuveld in de sneeuw en de kou. Zij dachten dat het al echt
    lente was, maar hadden het helemaal mis, jammer!
    Ik had je blog nog niet eerder gezien maar ga je snel volgen.
    Graag doe ik mee aan je give away, lijkt me leuk om eens iets te winnen, dus duimen maar.

    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me gaat volgen en ook leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  25. Heerlijk, weer een beetje lente :) Ik doe graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helaas, de lentekriebels zijn hier sinds gisterenavond helemaal weg. En ik had zooooveel zin om deze week nog eens een terrasje te doen. 't Zal voor later zijn! Ik vind het hoesje heel mooi en mijn zelfgemaakte hoesje is al even kapot, dus 't zou geweldig goed uit komen! Ik doe dus graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. He, ik sta er niet tussen, snel eventjes me opgeven voor je leuke give away.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk!! Ik heb ook heeeeel veel zinin de lente!
    Ik ga je leuke blog meteen volgen.
    En doe graag mee met je giveaway!

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk de lente! Ik doe graag mee met de weggeefactie.

    Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik verlang heel erg naar de lente...dus daarom die ik graag mee aan je lente give away.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik verlang naar de lentebloesem, fijn fietser en waterpret! En natuurlijk doe ik mee met je give away!

    Liefs,
    Marieke (een van je nieuwe volgers)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Winter, lente, o nee, toch nog even winter, lente, neeeee, toch weer winter... Grrrr, ik wil lente! Ben erg blij met je lente give-away (want als ie niet vanzelf komt, dan moet je m schenken, toch? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen