1 Mumford & Sons concert

Mumford & Sons concert

zaterdag 30 maart 2013


Ik ben afgelopen donderdag avond naar het concert geweest van Mumford & Sons in Antwerpen samen met een vriendinnetje. Het was echt FANTASTISCH. Ik heb deze band ooit eens ontdekt op Lowlands en vanaf dat moment een groot fan. En live zijn ze nog beter. Geen valse noot gehoord, alles was spat zuiver!
Het was af en toe echt ontroerend dat ik mijn tranen moest inhouden, geweldig! Ze weten het publiek stil of juist enthousiast te krijgen. Dit concert heeft al mijn bezochte concerten en festivals overtroffen. Dat betekend dat ze voor mij echt top muzikanten zijn.

Voor de mensen die vanavond naar het concert gaan in Amsterdam, veel plezier! Ik zou zo nog een keer willen. 

9 opmerkingen

  1. Leeeuk! Ik luister zo vaak naar hun muziek! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! En nu lekker genieten van het lange paasweekend :-) Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En dan ook nog in het buitenland geweest ;)
    Fijne paas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf!! superavond waarschijnlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chill, dat je gewoon naar antwerpen bent gegaan voor mumford and sons. Vanuit Groningen was dat toch te ver, en geen goede optie toen het in NL was uitverkocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat had mij ook super tof geleken! Heerlijk om ontroerd te worden door muziek..dat zegt al genoeg! Top bamdje!

    BeantwoordenVerwijderen