1 Instagram!

Instagram!

zaterdag 22 juni 2013

Ik bewerkte mijn foto's eigenlijk altijd al met instagram sinds ik een iPhone heb.. maar voor de rest deed ik er vrij weinig mee. Af en toe plaatste ik een foto op mijn Facebook of hier op mijn blog. Maar nu begin ik instagram steeds leuker te vinden. Ik vind het heerlijk om te gluren bij mensen, naar hun dagelijkse foto's en word ook blij van de 'likes' & 'berichtjes' die ik krijg op mijn geplaatste instagram foto's!
Af en toe kom ik op een instagram profiel met ONWIJS gave bewerkte foto's, ik moet toch geven dat ik dan echt jaloers word... daarom ben ik van plan om er iets meer mee te doen! Hopelijk heb ik er ook een beetje kijk op hihi. Dus vind je het leuk om mij te volgen ? JAAAA, klik dan HIER 

3 opmerkingen

  1. Mmm lekkere foto's! Instagram is echt leuk! & vooral om geïnspireerd te worden door alle mooie, creatieve foto's! Ik ontdek regelmatig nieuwe leuke mensen die ik volg! Ook jou volg ik. Al een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Instagram is zoooo leuk! En nu je er ook kleine filmpjes op kunt zetten is het nog verslavender ;)

    BeantwoordenVerwijderen