1 Maand overzicht; Oktober!

Maand overzicht; Oktober!

dinsdag 5 november 2013


Oktober is weer omgevlogen. Het was weer een gezellige en vooral drukke maand met hier en daar wat traantjes (maar oké dat hoort er soms bij..) Ik werk aardig wat uren, maar probeer ook zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Soms is dat wat lastig te combineren, had het gevoel dat ik mijn sociale leven wat aan de kant had geschoven.. maar als ik nu mijn instagram foto's terug kijk, valt het best wel mee! Heb genoten van etentjes met vriendinnen, heb ik mezelf verwend met lekkere salades, at ik mijn eerste pepernoten van dit jaar, lunchende ik op een regenachtige dag met een vriendin, kreeg ik mooie bloemen van mijn mama, plofte ik na een lange werkdag op de bank met mijn lievelingsserie penoza en pakte ik cadeautjes in voor een verjaardag. Natuurlijk was dit LANG niet alles, gelukkig bestaat er een Iphone/instagram en kan ik alle leuke momenten vast leggen. Neem daarom een kijkje op mijn profiel van instagram. Fijne november maand allemaal!

3 opmerkingen

  1. Ik vind jouw leven er helemaal niet saai uit zien!! Zo vrolijk en mooi altijd. En zoveel lieve mensen om je heen. Geniet ervan!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ik jou wel gezien in oktober? :) We maken het deze maand goed, afgesproken?

    BeantwoordenVerwijderen