1 Klein beetje nieuw ♡

Klein beetje nieuw ♡

maandag 21 juli 2014


Zien jullie het ook? De lay out van mijn blog is een klein beetje aangepast & wouw wat is het leuk geworden! Lieve Angelina heeft een eigen studio in grafische ontwerpen. Haar style vind ik mooi, basic en heel fijn om te zien. Ze bood van het weekend aan om mijn lay out net even beter te maken, dus even wat duidelijker en strakker. Ik ben nu echt super tevreden met mijn blog & krijg nog meer zin om leuke berichten te delen met jullie. Ga zeker een kijkje nemen op de site van Angelina .. www.peekinside.nl .. Ze schrijft over lifestyle, interieur, eten en nog veel meer. Het is zeker de moeite waard om even te gluren!

Fijne zonnige week allemaal :) 

1 opmerking

  1. Wat een mooie lay-out zet! Alles past zo goed bij elkaar en mooi de gebruikte kleuren.
    Prachtige foto's! Ik vind het hart gaaf zeg.
    Ik ga nu gauw even gluren bij Angelina
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen