1 Maand Juli

Maand Juli

vrijdag 25 juli 2014


Wat is het mooi weer he? Vandaag bewolkt, maar evengoed een heerlijk temperatuurtje. Van mij het nog wel even zo blijven. Morgen ga ik namelijk naar een festival, dus ik duim dat het droog blijft!
Maar hebben jullie er ook zo van genoten? Het is zo fijn dat je na je werk bijvoorbeeld nog lekker buiten kan eten, kan wandelen of de ramen open kan zetten! Het maakt mij in ieder geval vrolijk.
Ik ben vorige week zelfs nog een dagje naar het strand geweest. Ik was nog 1 dag vrij en heb het er even flink van genomen. Ben met wat collega's en buurmeisje naar Noordwijk geweest. Lekker gelegen in het zonnetje en geluncht bij 'de branding'. Een strandtent wat een fijne plek is. Hele relaxte sfeer, goed eten en op het strand. Wat wil een mens nog meer? Mocht je eens in de buurt zijn van Noordwijk is dat echt een tip.

Qua collage zie je natuurlijk weer wat van mijn huisje. Blauw vind ik zo'n frisse kleur en ben daarom nog steeds heel tevreden met mijn interieur!

Geen opmerkingen

Een reactie posten