1 Instagram verslaafd? Wel nee ;-)

Instagram verslaafd? Wel nee ;-)

vrijdag 10 oktober 2014

  

Oké.. ik ben Instagram verslaafd, een klein beetje maar hoor! Vriendjelief heeft dit al een aantal keer benoemd en dan ging ik uiteraard (zoals een verslaafde doet) ontkennen ;-). Bijna elke dag verschijnt er wel een foto op mijn Instagram-pagina. Leuk om andere mensen met mijn eigen foto's te inspireren. Uren gaan er soms voorbij met het bekijken van andere Instagram foto's.
'S morgens vroeg wanneer ik wakker word begin ik met mijn verslaving, tot aan 's avonds laat als ik mijn ogen sluit. Een tijdje geleden stond mijn Instagram in de Flair, tof hé?

Nu heb ik een aantal van mijn favoriete Instagrammers op een rijtje gezet. Eigenlijk heb ik er wel 100, maargoed hier gewoon een klein lijstje.




huisjeboompjebulletje.
Henriette plaats leuke foto's van haar interieur en haar schattige bulldog. Nu ben ik eigenlijk geen honden fan, maar dit hondje lijkt me een lief beest. En geef toe? Hij past echt perfect in het huis van Henriette. Wat ik mooi vind is dat alles in één style is, zwart/wit met hout accenten.



mliees
Mijn lieve en vooral knappe vriendinnetje Marlies is uiteraard ook één van mijn favoriete Instagrammers. Haar foto's hebben een kleurrijke en lichte uitstralingen wat ik super mooi vind. Ze geeft je een kijkje in haar leven met hele afwisselende thema's. De ene keer iets van haar interieur en de andere keer een heerlijke smoothie.


angelinac
Angelina maakt prachtige foto's en vind het daarom elke dag een feestje om er weer één te mogen bekijken. Vooral haar heerlijke en vooral makkelijke recepten vind ik leuk. Ik ben niet een topchef dus daar haal ik véél inspiratie uit. Verder maakt ze mooie prints die je dan gratis kan downloaden, jeeej!!


ilsejula
Ilse volg ik al een lange tijd en vind haar style echt te gek! Vooral de foto's van haar woonkamer vind ik mooi. Ze heeft een zwarte muur en voegt mooie lichte/hout tinten toe. Ook maakt ze foto's van haar kinderen die er helemaal hip uit zien. Wat mij betreft mag ze nog 100e nieuwe volgers krijgen, want ik weet zeker dat iedereen haar inspirerend vind!



12 opmerkingen

  1. Haha hoi, aangenaam, Marlies, ook Instagram-verslaafd! :) Dankjewel voor je lieve woorden lieve Joor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha hoe toevallig, ik zei net tegen mijn vriend 'ik lijk wel IG verslaafd' en ik heb ook een post van mn favo IG'ers ingepland. Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je in de Flair stond met je account!
    Mijn 'Instagram-verslaving' wordt ook met de dag erger haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tof he;)? Haha naja tis wel een goedkope verslaving toch!

      Verwijderen
  4. Hier ook een Instagram-verslaafde! ;-) Heerlijk! En bedankt meid, superlief <3 ik geniet juist altijd van jouw fijne foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ja, ik ben ook behoorlijk verslaafd aan Instagram! Het is gewoon zo fijn om door al die foto's te scrollen... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IG is ook ontzettend leuk! Bedankt voor de leuke post, ik heb weer wat nieuwe adresjes opgedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen