1 Foto inspriatie!

Foto inspriatie!

dinsdag 18 november 2014


De feestdagen komen eraan en dat betekend dat we met zijn alle weer cadeautjes kunnen inslaan. Nu wil ik (proberen) een aantal keer op mijn blog wat leuke tips te geven! Mijn eerste tip is een fotoboekje maken. Ontzettend leuk om te doen en ook nog eens een heel persoonlijk cadeau! Ik heb er eentje gemaakt voor een vriendin die in Berlijn woont. We zijn een aantal weken geleden naar Disneyland Parijs geweest en omdat dit zo geslaagd was heb ik er een fotoboekje van gemaakt. Zo kan ze altijd terug kijken op een super tijd. Mocht je dat ook leuk vinden kan je bijvoorbeeld gaan naar Webprint, daar heb ik mijn boekje ook laten maken!  Er zijn veel opties qua boeken (klik hier) en het toevoegen van foto's werkt erg makkelijk.  Binnen no time had ik een prachtig resultaat. Zeker een aanrader!

Nu ga ik hem snel versturen naar Berlijn.. (moet nog steeds tijd vinden om hem goed in te pakken en hem weg te brengen naar het postkantoor.. druk leven hé? haha)

Vinden jullie het ook zo leuk om persoonlijke cadeaus te krijgen?

3 opmerkingen

  1. Leuk zo'n aandenken! Persoonlijke cadeau's vind ik de leukste, de gever heeft er meestal ook echt zijn best voor gedaan dus dat is altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te krijgen maar zeker ook erg leuk om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen