1 Kerstspecial Showhome!

Kerstspecial Showhome!

woensdag 3 december 2014

  

Ik lig (weer) met een griep in bed. Na wat uurtjes gerust te hebben vond ik het tijd om weer eens een blog bericht te schrijven. Het is alweer een poosje geleden, want heb het (zoals altijd) erg druk!

Ik heb meegewerkt aan een kerstmagazine van showhome. Wekelijks kun je een blog lezen wat ik heb geschreven voor deze site, samen met andere leuke bloggers. Het kerstspecial magazine is een paar weken geleden gedrukt en oh wat is hij mooi geworden. Er staan leuke tips in en iedereen heeft goed zijn best gedaan! Ik ben trots! Ik heb een aantal bladzijdes gemaakt met inpak ideetjes. Het was erg leuk om te doen en hieronder een aantal foto's (plus de aanwijzingen hoe je een cadeautje op een simpele manier kan inpakken).

Ben je nieuwsgierig naar het magazine? Je kan hem HIER online bekijken! En ik heb een aantal 'echte' magazines in huize hof. Dus wil je er één hebben en ben je in de buurt van mijn huisje, kom dan gerust langs;)
Vind je het leuk om de site te bekijken van showhome (plus artikels te lezen van de bloggers).. klik dan HIER!


Aanwijzingen om een cadeautje op een leuke en vooral simpele manier in te pakken:

  1. Knip een stuk papier uit (hoe groter het papier, hoe groter het zakje) en vouw het bovenste stukje twee keer om.
  2. Vouw het papier in drie delen (dus je krijgt drie vouw lijnen).
  3. Zoals je op foto twee ziet sla je een deel om naar binnen en het andere deel vouw je ook naar binnen. Zo kun je het in elkaar schuiven.
  4. Vouw het papier om zoals je ziet op de foto en vouw het voorzichtig onder het bovenste laagje.
  5. Maak de vouwlijn strakker met je nagel of vinger.
  6. Nu heb je en zakje en kun je er een leuk cadeautje in stoppen.
  7. Zoek wat bladeren in het bos en laat ze op de verwarming even drogen.
  8. Vervolgens wikkel je ze vast met touw en klaar is je cadeau!


Dit is het zelfde idee als hier boven bij inpak tip 1.
Alleen is het leuk om in plaats van bladeren leuke dennen takjes te gebruiken.

  1. Koop een klein wens flesje (vaak te koop bij hobby winkeltjes). Verder knip je een stuk papier af en heb je en leuk gezellig lint nodig.
  2. Vervolgens schrijf je een lieve tekst op een papiertje. Dit kan natuurlijk op allerlei manieren.
  3. Stop het geschreven briefje in het flesje en doe het dopje er weer op.
  4. Pak het cadeau in en wikkel met een leuk lint of touw het flesje om het cadeautje heen en je bent klaar! Zo heb je en grappig cadeautje met iets persoonlijks erbij.   

  1.   Bij dit inpak projectje heb je inkt nodig, een potlood met op de achterkant een gum.
  2. Met een leuk papiertje pak je het cadeautje in. Wel handig om een papiertje te kiezen zonder print. Anders kun je de stempels straks niet zien.
  3. Druk het gummetje in de inkt.
  4. Vervolgens stempel je het op het papier, zoveel als je wilt en klaar is je gestempelde cadeau. Simpel maar o zo leuk!

6 opmerkingen

  1. Wat leuk!! Die laatste, de stempel, heb ik laatst ook gedaan superleuk en simpel!! En beterschap meid <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel! Er komen nog heel veel andere leuke dingen aan (producties waar ik aan mee mocht werken voor vtwonen flair etc) Maar hier snel meer over:)

      Verwijderen